۴-۲-آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵
۴-۲-۱- ویژگیهای فردی پاسخگویان …………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
۴-۲-۲- وضعیت سپرده در موسسه مهر ………………………………………………………………………………………………………………… ۹۷
۴-۲-۳- میزان فعالیت بازاریابی اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹
۴-۲-۴- مناسب بودن رسانه های بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۰
۴-۲-۵- ارزش برند موسسه مالی و اعتباری مهر …………………………………………………………………………………………………..
۴-۲-۶- ارزش سهام موسسه مالی و اعتباری مهر …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
۴-۲-۷- ارتباطات سهام در رسانه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………….. ۱۰۶
۴-۲-۸- محتوای پیام رسانه بازاریابی اجتماعی …………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
۴-۳- آمار استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
۴-۴- تاثیر رسانه های بازاریابی اجتماعی بر سپردهگذاری در موسسه مالی مهر ………………………………………………………….. ۱۱۵
فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۹
۵-۲- خلاصه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
۵-۳- نتیجهگیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۴
۵-۴- پیشنهادهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۷
۵-۴-۱- پیشنهادها براساس نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۷
۵-۴-۲- پیشنهادها برای تحقیقات آتی ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۸
«فهرست جداول»
جدول ۲-۱- زیرساختهای تفکری و فعالیتهای بازاریابی مربوط به سیستمهای اطلاعات بازاریابی ……………………………. ۵۰
جدول ۲-۲- زیرساختهای تفکری و فعالیتهای بازاریابی مربوط به برنامه ریزی بازاریابی …………………………………………. ۵۰
جدول ۲-۳- زیرساخت ها و فعالیت های بازاریابی مربوط به اجرای بازاریابی …………………………………………………………… ۵۱
جدول ۲-۴- زیرساخت ها و فعالیت های بازاریابی مربوط به کنترل بازاریابی ……………………………………………………………. ۵۱
جدول ۲-۵- ماهیت تعریف بازاریابی اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………. ۶۴
جدول شماره ۴-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ویژگیهای فردی ……………………………………………………………….. ۹۶
ادامه جدول شماره ۴-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ویژگیهای فردی ………………………………………………………… ۹۷
جدول شماره ۴-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت حساب در موسسه مهر …………………………………………… ۹۸
جدول شماره ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان فعالیت بازاریابی اجتماعی …………………………………………… ۹۹
جدول شماره ۴-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان مناسب بودن رسانه بازاریابی اجتماعی ………………………… ۱۰۱
جدول شماره ۴-۵- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تقویت ارزش برند توسط رسانه بازاریابی اجتماعی ………. ۱۰۳
جدول شماره ۴-۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تقویت ارزش سهام توسط رسانه بازاریابی اجتماعی ……… ۱۰۵
جدول شماره ۴-۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارتباطات سهام و نقش رسانه بازاریابی اجتماعی …………………… ۱۰۷
جدول شماره ۴-۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب محتوای قابل ارائه در رسانه بازاریابی اجتماع ……………………….. ۱۰۹
جدول شماره ۴-۹- بررسی رابطه بین ارزش سهام و سپردهگذاری در موسسه مهر ……………………………………………………. ۱۱۱
جدول شماره ۴-۱۰- بررسی رابطه بین ارزش برند و سپردهگذاری در موسسه مهر …………………………………………………… ۱۱۱
جدول شماره ۴-۱۱- بررسی رابطه بین ارتباطات سهام و سپردهگذاری در موسسه مهر ……………………………………………… ۱۱۲
جدول شماره ۴-۱۲- بررسی رابطه بین فعالیت بازاریابی اجتماعی و ارزش سهام در موسسه مهر ……………………………….. ۱۱۲
جدول شماره ۴-۱۳- بررسی رابطه بین فعالیت بازاریابی اجتماعی و ارزش ویژه برند در موسسه مهر …………………………. ۱۱۳
جدول شماره ۴-۱۴- بررسی رابطه بین فعالیت بازاریابی اجتماعی و میزان ارتباطات سهام در موسسه مهر …………………… ۱۱۳
جدول شماره ۴-۱۵- بررسی رابطه بین ارزش سهام و میزان سهام مشتری سهام در موسسه مهر …………………………………. ۱۱۳
جدول شماره ۴-۱۶- بررسی رابطه بین ارزش برند و میزان سهام مشتری سهام در موسسه مهر ………………………………….. ۱۱۴
جدول شماره ۴-۱۷- بررسی رابطه بین ارتباطات سهام و میزان سهام مشتری سهام در موسسه مهر …………………………….. ۱۱۴
جدول شماره ۴-۱۸- میزان تاثیر متغیرهای مستقل بر متغیر قصد سپرده گذاری در موسسه مالی مهر …………………………… ۱۱۶
جدول شماره ۴-۱۹- طبقهبندی ابعاد دو وجهی متغیر وابسته …………………………………………………………………………………. ۱۱۶
جدول شماره ۴-۲۰- مقدار ثابت، ضریب رگرسیونی، نسبت برتری، آماره والد ………………………………………………………… ۱۱۷
فهرست اشکال و نمودارها
نمودار شماره(۱-۱): بررسی تاثیر فعالیتهای رسانهای بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه ………………………………………….. ۲۳
شکل ۲-۱- فرایند کامل مدیریت بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷
شکل ۲-۲- حوزه های مورد توجه در دیدگاه بازاریابی اجتماعی ……………………………………………………………………………….. ۶۲
شکل ۲-۳- چارچوب بازاریابی اجتماعی مبتنی بر جامعه (CBSM) ……………………………………………………………………….. 68
دانلود منابع پایان نامه درباره بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش ...