اربابی، علی محمد، “تبیلغات تجاری"، ۱۳۵۰، انتشارات دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران، چاپ اول
اکرامی، محمود، ” مردم شناسی تبلیغات “، ۱۳۸۶، مشهد، نشرایوار، چاب دوم
الوانی، سید مهدی و زهره دهدشتی شاهرخ ” اصول و مبانی جهانگردی “، ۱۳۷۳، تهران، انتشارات معاونت برنامه ریزی سازمان گردشگری
الوانی، مهدی، “جهانگردی، اثرپذیری یا اثرگذاری فرهنگی"، ۱۳۷۶، مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی و جمهوری اسلامی ایران، جلد دوم
بنادرویش، فاطمه، “مدیریت نظام اطلاعات جهانگردی و نقش آن در تسهیل و کارامد سازی هماهنگی ها"،۱۳۸۲، مجموعه مقالات سمینار بررسی سیاست ها و برنامه های توسعه جهانگردی، دانشگاه علامه طباطبایی
بونی فیس، پریسیلا، “مدیریت گردشگری فرهنگی"، ۱۳۸۰،ترجمه محمود عبدالله زاده، چاپ اول، تهران، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی
بوهالیس، دیمیتریوس، ” گردشگری الکترونیکی"، ۱۳۸۶، ترجمه ی گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی، تحت نظارت حنفی زاده، جباری و شادمهر، چاپ دوم، تهران، انتشارات پندار پارس
بینگر، اتولر،” ارتباطات اقناعی"، ۱۳۷۶، ترجمه ی علی رستمی، انتشارات مرکز مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
پاپلی یزدی، محمد حسین و مهدی سقایی، “گردشگری ( ماهیت و مفاهیم)"، ۱۳۸۵، چاپ اول، تهران، انتشارات سمت
پدریان، مرتضی،"اثرات اقتصادی و فرهنگی توریسم"، ۱۳۷۴، مقالات برگزیده سمینار اصفهان و جاذبه های ایران گردی و جهانگردی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصفهان
پراتکانس، آنتونی و الیوت آرونسون، ” عصر تبیلیغات ؛ استفاده و سوء استفاده ی روزمره از اقناع “، ۱۳۷۹، ترجمه ی کاووس سید امامی و محمد صادق عباسی، انتشارات سروش
پوریا، پیروز، “مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی"، ۱۳۷۳"، ماهنامه اطلاعات سیاسی-اقتصادی، شماره ۴۵
تقی زاده انصاری، حسن، ” جهانگردی در ایران : سیاستها، برنامه های توسعه با رویکرد به جاذبه های طبیعی و گردشگری “، ۱۳۸۳، تهران، ناشر اندیشه پویا، چاپ اول
جی تلیس، جرارد، ” بهترین روش ها در تبلیغات موثر برای موفقیت در اهداف “، ۱۳۸۶، ترجمه ی دکتر محمد رضا صالحی، اصفهان، انتشارات فرهنگ مردم
حبیبی، محسن، “مطالعه آثاربهبود سیستم اطلاعات جهانگردی برمیزان جذب توریست"رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، ۱۳۷۷
حیدری، اصغر، “بررسی نقش رسانه ها در شناسایی مقاصد گردشگران ایرانی و عراقی"رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه ازاد واحد تهران مرکزی،۱۳۸۳
حکیم آرا، محمد علی،"تبلیغ کوششی برای متقاعد سازی “،۱۳۷۹، فصلنامه ی رسانه، شماره دوم
دلاور، علی، ” مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی “، ۱۳۷۶، تهران، انتشارات رشد
رستمی، علی، ” نقش تبلیغات بازرگانی در گسترش صنعت گردشگری و جهانگردی “، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات ایران، ۱۳۷۹، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
رسولی، محمد رضا، ” مخاطب شناسی تلویزیون های ماهواره ای “، ۱۳۸۱، فصلنامه رسانه، سال سیزدهم، شماره ۴
رضوانی، علی اصغر، ” جغرافیا و صنعت توریسم “، ۱۳۷۴، تهران، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور
رهبر، محمد تقی، “پژوهش در تبلیغ"، ۱۳۷۱، تهران، مرکز چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی
روستا، احمد و همکاران،” مدیریت بازار یابی تبلیغات “،۱۳۷۸، انتشارات سمت، چاپ دوم
روستا، احمد، ” تبلیغات برای صادرات، هشدار ها و راهکارها “، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات ایران، ۱۳۷۹، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
روستا، احمد، ” تبلیغات آینده وآینده تبلیغات ایران “، مجموعه مقالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران، ۱۳۸۱، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
روی گتی، ویتالیانو و لوچانومرلو، ” علوم جهانگردی “، ۱۳۷۵، ترجمه ی محمود دباغ، تهران، موسسه فرهنگی انتشاراتی ثامن
زاهدی، شمس السادات، “تحلیلی بر انواع توریسم و ارتباط ان ها با یکدیگر"، ۱۳۸۲، فصلنامه مطالعات جهانگردی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
زمانی، احمد، “آثار درآمدی و اشتغال زایی جهانگردی و ایرانگردی"، مجموعه مقالات جهانگردی و توسعه، مرکز تحقیقات مطالعات سیاحتی وزارت ارشاد
زورق، محمد حسن، ” مبانی تبلیغ “، ۱۳۶۸، انتشارات سروش
ساترلند، ماکس، ” روان شناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده: آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند و چرایی آن “، ۱۳۸۰، ترجمه ی سیناقربانلو، تهران، انتشارات مبلغان
سرمد، زهره و عباس بازرگان، ” روش های تحقیق در علوم اجتماعی “،۱۳۷۶، تهران، انتشارات آگاه
سلطانی، محمدعلی،"اهمیت توسعه توریسم در جهان سوم"،۱۳۷۴،مقالات برگزیده سمینار اصفهان و جاذبه های ایرانگردی و جهانگردی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، ” کاربرد نظریه های ارتباطات"، ۱۳۸۱، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، ” کاربرد نظریه های ارتباطات"،۱۳۸۴، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز، ” کاربرد نظریه های ارتباطات “، ۱۳۸۵، ترجمه ی علیرضا دهقان، انتشارات دانشگاه تهران
سیفی، مهدی،” سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران برون مرزی و کارشناسان بازاریابی دفاتر خدماتی مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی” ،رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۸۷
شاهدوست، داوود، ” تأثیر تبلیغات بر تولید، تبدیل و مصرف محصولات “، ۱۳۷۹، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات
شعاع، اصغر، ۱۳۷۹، انتشارات سروش، سال ۲۲
ضیائی، محمود، ” واژگان تخصصی (فراغت، گردشگری، هتلداری)"،۱۳۸۵، تهران، انتشارات سمت
ضرغام، حمید، “راهکارهای توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران"، مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی و جمهوری اسلامی ایران، جلد اول
طالع ماسوله، ایرج، “ابزار تبلیغات جهانگردی “، ۱۳۸۱، فصلنامه ی هنر هشتم، شماره ی ۲۸
طاهریان، مریم،” بررسی نقش روزنامه در توسعه صنعت توریسم(ایرانگردی و جهانگردی)، تحلیل محتوای چهار روزنامه ایران، همشهری، اطلاعات و کیهان در سال ۱۳۸۱"، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، ۱۳۸۲
فروز فر، علی، ” اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی “، ۱۳۸۲، تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی
فروز فر، علی، ” اصول و فنون تبلیغات بازرگانی “، ۱۳۸۶، تهران، انتشارات جهاد دانشگاهی
فقیهی، ابوالحسن و مهدی کاظمی، ” زمینه های فرهنگی توسعه جهانگردی پایدار در ایران"، ۱۳۸۲، مجموعه مقالات بررسی سیاست ها و برنامه های توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علامه طباطبایی
قاسمی، فرید،” پیشینه و انواع آگهی ، (سال نمای وقایع آگهی در ایران)"، ۱۳۷۷، مجله ی رسانه، سال نهم، شماره ۴
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ،گری، ” اصول بازاریابی “، ۱۳۸۰، ترجمه علی پارساییان، انتشارات آیلار
کاستلز، مانوئل، ” عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ ( ظهور جامعه شبکه ای )"، ۱۳۸۰، ترجمه احد علیقلیان، افشین خاکباز و حسن چاوشیان، جلد اول، تهران، انتشارات طرح نو
کاظمی، مهدی، ” مدیریت گردشگری “، ۱۳۸۵، تهران، سمت
کاکو، میچیو، “چشم اندازها(انقلاب های علمی در قرن بیست و یکم)"، ۱۳۸۱، ترجمه یوسف اردبیلی، انتشارات ققنوس
کرلینجر، فرد . ان، ” مبانی پژوهش در علوم رفتاری “، ۱۳۷۷، ترجمه ی حسن پاشا شریفی و جعفر زند، چاپ دوم، تهران، انتشارات آوای نور
دانلود فایل ها در مورد : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران ...