فصل سوم روش شناسی تحقیق
۳-۱ مقدمه ۳۵
۳-۲ مروری بر مدلهای ارزیابی عملکرد در شرکتهای بیمه ۳۵
۳-۳ تحلیل پوششی داده ها ۳۷
۳-۴ مفهوم واحد مجازی در تکنیک تحلیل پوششی داده ها ۳۸
۳-۵ کاستیها و توانایی های تکنیک تحلیل پوششی داده ها ۳۸
۳-۶ مدلهای اصلی تحلیل پوششی داده ها ۴۰
۳-۶-۱ مدل CCR 41
۳-۶-۲ مدل BCC 42
۳-۶-۳ تفاوت مدل CCR با مدل BCC 44
۳-۷ روششناسی تحقیق ۴۴
۳-۷-۱ فرایند اجرای تحقیق ۴۴
۳-۸ تاریخچه بانک بیمه پارسیان ۴۶
۳-۹ تاریخچه بیمه ایران ۴۷
۳-۱۰ جمعآوری داده ها ۴۸
فصل چهارم فرایند اجرای تحقیق
۴-۱ مقدمه ۵۴
۴-۲ حل مدل ۵۴
۴-۳ شناسایی واحدهای الگو و دلایل ناکارایی ماه های ناکارا در بیمه ایران ۵۸
۴-۴ شناسایی واحدهای الگو و دلایل ناکارایی ماه های ناکارا در بانک بیمه پارسیان ۶۳
فصل پنجم نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
۵-۱ مقدمه ۷۰
۵-۲ بحث و نتیجه گیری ۷۰
۵-۳ پیشنهادات تحقیق ۷۳
۵-۳-۱ پیشنهادات اجرایی ۷۳
۳-۵-۲ پیشنهادات برای تحقیقات آتی ۷۳
منابع و مأخذ ۷۵
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۱-۱) ورودیها و خروجی های استفاده شده برای ارزیابی کارایی شرکتهای بیمه ۶
جدول (۲-۱) تفاوت میان هزینههای موجود در مدلهای مختلف توزیع ۱۷
جدول (۲-۲) بررسی کارایی در شرکتهای بیمه با بهره گرفتن از DEA 33
جدول (۳-۱) مدلهای ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه ۳۶
جدول (۳-۲) داده های مربوط به عملکرد بیمه ایران (بازاریابی مستقیم) در سال ۱۳۹۰ ۴۹
جدول (۳-۳) داده های مربوط به عملکرد بانک بیمه پارسیان (بازاریابی غیرمستقیم) در سال ۱۳۹۰ ۵۰
جدول (۳-۴) عملکرد سالانه بیمه ایران ۵۲
جدول (۳-۵) عملکرد سالانه بیمه پارسیان ۵۲
جدول (۴-۱) میزان کارایی کانال توزیع مستقیم (نمایندگان بیمه) ۵۷
جدول (۴-۲) نمایندگیهای کارا ۵۷
جدول (۴-۳) میزان کارایی کانال توزیع غیرمستقیم (بانک بیمه پارسیان) ۶۲
جدول (۴-۴) شعب کارای بانک بیمه پارسیان ۶۳
جدول (۵-۱) مقایسه کارایی کانالهای توزیع مستقیم و غیرمستقیم در ارائه خدمات بیمهای ۷۱
جدول (۵-۲) واحدهای مرجع بیمه ایران در سال ۱۳۹۰ ۷۲
جدول (۵-۳) واحدهای مرجع بانک بیمه پارسیان در سال ۱۳۹۰ ۷۲
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۲-۱) سهم بازار بیمه در بازارهای بیمهی زندگی اروپا ۲۱
نمودار (۳-۱) هزینههای اداری و تجاری بازاریابی مستقیم ۴۹
نمودار (۳-۲) درآمد حق بیمه در بازاریابی مستقیم ۵۰
نمودار (۳-۳) هزینههای اداری و تجاری بازاریابی غیر مستقیم ۵۱
نمودار (۳-۴) درآمد حق بیمه در بازاریابی غیرمستقیم ۵۱
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل (۱-۱) مدل پیشنهادی تحقیق ۱۰
شکل (۲-۱) پیچیدگی محصول، کانالهای توزیع، آموزش و حاشیه ها ۱۸
شکل (۲-۲) کانال توزیع بانک بیمه ۲۰
دانلود پروژه های پژوهشی با موضوع مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه ...