فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه ۸۴
۵-۲- نتایج فرضیه ها تحقیق ۸۵
۵-۲-۱ فرضیه اصلی ۸۵
۵-۲-۲ فرضیه فرعی اول ۸۵
۵-۲-۳ فرضیه فرعی دوم ۸۶
۵-۲-۴ فرضیه فرعی سوم ۸۶
۵-۳- بحث وبررسی ۸۷
۵-۴- پیشنهادات ۸۸
۵-۴-۱ پیشنهادات مبتنی بر پژوهش ۸۸
۵-۴-۲ پیشنهادات برای پژوهش های آتی ۸۸
۵-۵- خلاصه ۸۹
منابع و مآخذ ۹۰
فهرست منابع فارسی ۹۰
فهرست منابع انگلیسی ۹۲
چکیده انگلیسی ۹۳
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول ۴-۱: مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص متغیر عامل اندازه شرکت (n=60) 66
جدول ۴-۲: مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص متغیر عامل ارزش دفتری به ارزش بازار(n=60) 68
جدول ۴-۳: مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص متغیر عامل بازار (n=60) 69
جدول ۴-۴: مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص متغیر راهبرد معکوس (n=60) 71
جدول ۴-۵: آزمون کولموگوروف- اسمیرنوف یک نمونهای برای متغیرهای تحقیق ۷۲
جدول ۴-۶: نتایج تحلیل واریانس یک طرفه جهت مقایسه میانگین راهبرد معکوس بر میزان سود آوری در بورس اوراق بهادار تهران در سطوح مختلف عامل های مربوطه ۷۳
جدول ۴-۷: ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن بین راهبرد معکوس و اندازه شرکت ۷۴
جدول ۴-۸: ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن بین راهبرد معکوس و ارزش دفتری به ارزش بازار ۷۵
جدول ۴-۹: ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن بین راهبرد معکوس و عامل بازار ۷۷
جدول۴-۱۰: متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی ۷۹
جدول۴-۱۱: خلاصه مدل Model Summary 79
جدول۴-۱۲: آماره های آزمون ANOVA (تحلیل واریانس) برای بررسی رابطه متغیر ملاک(راهبرد معکوس) با متغیرهای پیش بین (اندازه شرکت، ارزش دفتری به ارزش بازار و عامل بازار) ۸۰
جدول ۴-۱۳: جدول ضرایب رگرسیونی مدل ۲ ۸۰
جدول ۵-۱: خلاصه ای از نتایج ۸۷
فهرست نمودارها
عنوان شماره صفحه
نمودار ۴-۱: نمودار جعبه ای متغیر عامل اندازه شرکت در میان پاسخگویان ۶۷
نمودار ۴-۲: هیستوگرام برای متغیر عامل اندازه شرکت ۶۷
نمودار ۴-۳: نمودار جعبه ای متغیر عامل ارزش دفتری به ارزش بازاردر میان پاسخگویان ۶۸
نمودار ۴-۴: هیستوگرام برای متغیر عامل ارزش دفتری به ارزش بازار ۶۹
نمودار ۴-۵: نمودار جعبه ای متغیر عامل بازار در میان پاسخگویان ۷۰
نمودار ۴-۶: هیستوگرام برای متغیر عامل بازار ۷۰
نمودار ۴-۷: نمودار جعبه ای متغیر راهبرد معکوس در میان پاسخگویان ۷۱
نمودار ۴-۸: هیستوگرام برای متغیر راهبرد معکوس ۷۲
نمودار ۴-۹: پراکندگی اندازه شرکت * راهبرد معکوس ۷۵
نمودار ۴-۱۰: پراکندگی ارزش دفتری به ارزش بازار * راهبرد معکوس ۷۶
نمودار ۴-۱۱: پراکندگی عامل بازار * راهبرد معکوس ۷۸
راهنمای نگارش پایان نامه با موضوع بررسی سودآوری استراتژی معکوس در بورس اوراق بهادار تهران- ...