فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول (۴-۵۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب عفت نمیآورد ولی عفت حجاب میآورد،
اندیشه اصلاح شود ظاهر اصلاح میشود ……………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
جدول(۵-۱): نتایج عوامل مؤثر بر امر و نهی در حوزه حجاب …………………………………………………………………… ۱۲۸
جدول (۵-۲): نتایج آسیب های مطرح شده در حوزه امر به حجاب و نهی از کم حجابی …………………… ۱۳۰
جدول(۵-۳) نتایج شبهات امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب ………………………………………………… ۱۳۱
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل (۲-۱): مدل مباحث امر به معروف و نهی از منکر………………………………………………………………………………….. ۱۶
شکل (۲ -۲): مدل حجاب و اصطلاحات مربوط به آن ……………………………………………………………………………………. ۳۲
شکل (۲-۳) مدل عوامل مؤثر بر امر به معروف و نهی از منکر ………………………………………………………………………… ۴۵
شکل (۲-۴) مدل زیر شاخه های مقبولیت ………………………………………………………………………………………………………. ۴۶
شکل(۲-۵) مدل آسیب های معرفتی مطرح شده امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب………………….۵۳
شکل (۲- ۶) مدل آسیب های مطرح شده مربوط به روش اجرای امر به معروف و نهی از منکر ……………………۵۴
شکل (۲-۷) مدل مسائل و شبهات مطرح شده ی مربوط به امر و نهی در حوزه حجاب ……………………………… ۵۵
شکل (۳-۱) مدل طراحی پرسش نامه ………………………………………………………………………………………………………………..۵۸
شکل (۴-۱):هیستوگرام توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ………………………………………………………………….. ۶۹
شکل (۴-۲):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس …………………………………………………………………………………… ۷۰
شکل (۴-۳):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی ……………………………………………………………………… ۷۱
شکل (۴-۴):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب حدود درآمد ماهیانه …………………………………………………………….. ۷۲
شکل (۴-۵):توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر …………………………….. ۷۲
شکل (۴-۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب احساس امنیت مخاطب امر و نهی …………………………………….. ۷۵
شکل (۴-۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مقبولیت آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف ………….. ۷۶
شکل (۴-۸): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع الفاظ آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف …………..۷۹
شکل (۴-۹): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نحوه بیان امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………. ۸۰
شکل (۴-۱۰): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خصوصیات آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف ……..۸۲
شکل (۴-۱۱): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب روش های امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف ………. ۸۴
شکل (۴-۱۲): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب شرایط پیرامونی امر و نهی نهی جهت اثربخشی امر به
معروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۶
شکل (۴-۱۳): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی
امر به معروف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۸
شکل (۴-۱۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی …………………….۹۱
شکل (۴-۱۵): شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………………… ۹۳
شکل (۴-۱۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آسیبهای معرفتی …………………………………………………………… ۹۵
شکل (۴-۱۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آسیبهای روشی ……………………………………………………………… ۹۷
شکل (۴-۱۸):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و مقبولیت آمر و ناهی . ۱۰۱
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل (۴-۱۹):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نوع الفاظ آمر و ناهی …… ۱۰۴
شکل (۴-۲۰):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه بیان امر و نهی…….. ۱۰۵
شکل (۴-۲۱):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و خصوصیات آمر و ناهی…. ۱۰۶
شکل (۴-۲۲):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و اعتقادات مخاطب امر
و نهی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
شکل (۴-۲۳):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه عملکرد نیروهای
مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
شکل (۴-۲۴۶):نمودار پراکندگی برای متغیر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و شرایط پیرامونی امر و
راهنمای نگارش پایان نامه درباره امر به معروف و نهی از منکر در حوزه ...