نگارش پایان نامه در مورد ارتباط فرایند مدیریت دانش و فشار روانی کارکنان ...
- شفر، مارتین. (۱۳۷۵). فشار روانی. ترجمه پروین بلورچی، انتشارات پاژنگ.
- صفرزاده، حسین؛ تدین، اعظم؛ حرمحمدی، مریم. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس). طلوع بهداشت ۱۱(۱ (مسلسل ۳۴)):۷۶-۸۶٫
- عدلی، فریبا. (۱۳۸۴). مدیریت دانش حرکت به فراسوی دانش. تهران: سمت.
- علی احمدی، علیرضا؛ نهایی، سعید وحید.(۱۳۸۶). توصیفی جامع از روش های تحقیق. تهران: انتشارات تولید دانش.
- غفوریان، هما.(۱۳۷۷). عوامل استرس زا در مدیران. مجله تدبیر، ۸۶، ؟.
- فخیمی، فرزاد.(۱۳۸۳). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: نشر هستان.
- قاسمی نژاد، ا و سیادت، س ع. (۱۳۸۳). بررسی رابطه جو سازمانی با استرس شغلی آثارآن بر دبیران مدارس متوسطه. ماهنامه علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد، ۱۱(۸)، ؟.
- کاظمی، سلطانعلی؛ جاویدی، حجت الله، آرام، محبوبه.(۱۳۸۹). اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر استرس شغلی و تعارض کارشناسان شهرداری شیراز. دومین کنگره دوسالانه روانشناسی صنعتی و سازمانی ایران، ۳ (۴)، ؟.
- کران ول، وارد، جین.(۱۳۷۳). غلبه بر استرس. ترجمه بابک مهر آیین، تهران: انتشارات جاوید خرد، چاپ اول.
- کریمی پور، محمد رضا؛ داوودی، رسول .(۱۳۸۵). مدیریت دانش و جو آزاد اندیشی، نشریه اسرار ۱۸۷٫
- مجتهدی، زهرا.(۱۳۸۳). مطالعه بررسی عوامل استرس زای شغلی و رابطه آن با سلامت عمومی معلمان دوره راهنمایی و متوسطه استان همدان. ناظر مرضیه فامیل رشتی، شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش استان همدان.
- مشبکی، اصغر. (۱۳۷۶). فشار شغلی و تنیدگی روحی. فصلنامه مدیریت دولتی، ۳۸٫
- مقیمی، سید محمد.(۱۳۷۷). سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی. تهران: انتشارات ترمه.
- منوریان، عباس؛ عسگری، ناصر؛ آشنا، مصطفی .(۱۳۸۶). ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان های دانش محور. ؟.
-
- مهمانفر، محمدحسین .(۱۳۸۴). بررسی تاثیراسترس و تعارض در عملکرد کارکنان شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو دربخش آب و فاضلاب استان گیلان و ارائه مدل تبیین گر در این زمینه برای شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی، مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو.
- میقانی، نرجس. (۱۳۸۰). بررسی رابطه میزان فشار روانی (استرس) شغلی مدیران و عملکرد آنان در دبیرستان های دخترانه منطقه ۲ آموزش و پرورش شهر تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهرا.
- نایک، آنیتا.(۱۳۸۳). استرس. ترجمه مینا اخباری آزاد، تهران: انتشارات پیدایش.
- نزهت، محمدرضا .(۱۳۷۵). بررسی میزان و منابع استرس شغلی مدیران آموزشی استان فارس. پایان نامه کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز.
- نوروزیان، میثم.(۱۳۸۴). کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتی. ماهنامه تدبیر، ۳۰،۱۵۶٫
- هاشمیان، کیانوش؛ پورشیرازی، مه سیما؛ بنی جمال، شکوه السادات و گلستانی بخت، طاهره. (۱۳۸۶). بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان به – زیستی ذهنی و شادمانی در جمعیت شهر. تهران. فصلنامه مطالعات روان شناختی، ۳(۳)، ۱۳۹٫
- هنری لو، پیرلو.(۱۳۷۱). استرس دائمی. ترجمه: عباس قریب، تهران: انتشارات درخشش.
- هومن، حیدرعلی.(۱۳۷۷). پژوهش در زمینه ی سطوح و انواع استرس و راهبردهای مقابله با آن در دانشجویان دوره های کارشناسی دانشگاه تربیت معلم. طرح پژوهشی دانشگاه تربیت معلم.
- هیلز، دایان.(۱۳۸۴). راه های مقابله با استرس. ترجمه نریمان خباز، تهران: نشر ریحان.
- والتر، اچ گملچ؛ چن، ویلبرت.(۱۳۷۵). استرس در راه موفقیت برای مدیران مدارس. ترجمه مهرداد فیروزبخت و خشایار بیگی، تهران: انتشارات ابجد.
منابع انگلیسی
- Ablard, k .(2003). Implicit theories of intelligence and self: perception s of academically talented adolescients and children. Journal of youth and adolescence.
- Alavi, M. and Leidner, D.E. (2001). Review: knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, Vol. 25 No. 1, pp. 107-36.
- Alavi, M., Leidner, D.E. (2001). Review: knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, Vol. 25 No. 1, pp. 107-36.
- Amin, A., Bargach, S., Donegan, J., Martin, C., Smith, R., Burgoyne, M., Censi, P., Day, P. and Kornberg, R. (2001). Building a knowledge-sharing culture. Oilfield Review, 48-65.
- Berdrow, i., lane, h w .(2003). International joint ventures value throught successful knowledge management. Journal of word business, 38, 15-30.
- Bern, e.(2001). Games people play, the psychology of human relation ship. Gover press, inc. new york.
- Brown, L. (2008). The incidence of studyrelated stress in international students in the initial stage of the international. Journal of studies in international education, Vol. 12, No.1, 528. http://Jsi, sagepub.com.
- Cameron, j., pierce, w .d .(2005) .reinforcement, reward, and intrinsic motivation: a menta - analysis. Review of educational research.
- Cartwright, S. (2003). Managing Workplace Stress. London, Sage Publication.
- Chang, Jc. (2009). The study of the relationship among adversity quotient, job stress, social support and job satisfaction.Master’s Thesis. Graduate Institute of Management Sciences, China.
- Clegg, B.(2006). Instant Stress Management. New York, Jossy Bass Co.
- Cohen, M. A. (1998). Pain, suffering and jury awards: A study of the cost of crime to victims. Law Soc. Rev. 22(3): 538-555.
- Dalkir. K. (2005). Knowledge management in theory and practice Blsevies. Butterwoth Heinemann.
- DAVENPORT, T., PRUSAK, L.(1998).WORKING KNOWLEDGE: HOW ORGANIZATIONS MANAGE WHAT THEY KNOW. BOSTON: HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS.
- Gutiérrez, K. (2002). Studying cultural practices in urban learning communities. Human Development, 45(4), 312–۳۲۱٫
- Hartup , w.(1983). the peer system. In e.m. hetheringtion (ed). Hand books col publishing company. V. u.a.
- Hewitt. P. (2009). Perfectionism. Canadian Psychological Association by, University of British Columbia.
- Kingama, M. (2002). ICN on occupational stress and worker health. Journal of Nursing Matters, Vol.1, p:5.
- Kingama, M. (2002). ICN on occupational stress and worker health. Journal of Nursing Matters, Vol.1, p:5.