۵-۴-۲-۱٫ نتایج حاصل از آزمونهای تی تک نمونه ای ۱۲۴
۵-۴-۲-۲٫ نتایج حاصل از تحلیل عاملی اکتشافی ۱۲۵
۵-۵٫ پیشنهادهای کاربردی به مراکز تصمیم گیرنده در امور صنعت گردشگری استان با توجه به نتایج حاصل از پژوهش ۱۲۸
۵- ۶٫ پیشنهادها به سایر پژوهشگران ۱۲۹
۵-۷٫ محدودیتهای تحقیق ۱۲۹
۵-۸- خلاصه فصل ۱۳۰
منابع و مآخذ ۱۳۱
پیوست ۱۳۳
۱۴۵
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۱-۱: بهره وران پژوهش ۶
جدول ۳-۱: تاریخ توزیع و گردآوری پرسشنامهها ۶۴
جدول ۳-۲: تفسیر مقادیر گوناگون ضریب هماهنگی کندال ۶۴
جدول ۳-۳: طیف لیکرت ۶۸
جدول ۳-۴: سؤالات پرسشنامه ۶۸
جدول ۳-۵: آماره پایایی ۷۱
جدول ۴-۱: نتایج دور اول روش دلفی: درباره عوامل کلیدی و مؤثر بر صنعت گردشگری استان ایلام - دور اول دلفی ۸۱
جدول۴-۲: نتایج دور دوم روش دلفی: درباره عوامل کلیدی و موثر بر توسعه صنعت گردشگری ایلام پس از حذف شاخصهای با میانگین پایین ـ دور دوم دلفی ۸۴
جدول۴-۳: نتایج دور سوم روش دلفی: درباره عوامل کلیدی و موثر بر توسعه صنعت گردشگری ایلام ـ دور سوم دلفی ۸۷
جدول ۴-۴: نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای مؤلفه افزایشمشارکت بخش خصوصی ۸۹
جدول ۴-۵: نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای مؤلفه افزایش مشارکت بخش خصوصی ۹۰
جدول ۴-۶: نتایج آزمو کولموگروف اسمیرنوف برای مؤلفه افزایش بازاریابی و تبلیغات ۹۱
جدول۴-۷: نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای مؤلفه افزایش بازاریابی و تبلیغات ۹۱
جدول ۴-۸: نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای مؤلفه توسعه امکانات زیر ساخت ۹۲
جدول ۴-۹: نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای مؤلفه توسعه امکانات زیر ساخت ۹۳
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای مؤلفه افزایش سطح تصمیمگیری مدیریت ۹۴
جدول ۴-۱۱: نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای مؤلفه افزایش سطح تصمیمگیری مدیریت ۹۴
جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون کولموگروف- اسمیرنوف برای مؤلفه تقویت مسائل فرهنگی و آموزشی ۹۵
جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای مؤلفه تقویت مسائل فرهنگی و آموزشی ۹۶
جدول ۴-۱۴: رتبه بندی مؤلفه های پنج گانه تحقیق ۹۷
جدول ۴-۱۵: مقدار KMO و مقدار ضریب بارتلت و سطح معنی داری مؤلفه های پنج گانه تحقیق ۹۹
جدول ۴-۱۶: عوامل استخراج شده مربوط به مولفه افزایش مشارکت بخش خصوصی ۱۰۰
جدول ۴-۱۷: متغیرهای مربوط به هر یک از عاملها و میزان ضرایب بدست آمده از ماتریس دوران یافته ۱۰۱
جدول۴-۱۸: عوامل استخراج شده مربوط به مؤلفه افزایش بازاریابی و تبلیغات ۱۰۳
جدول ۴-۱۹: متغیرهای مربوط به هر یک از عاملها و میزان ضرایب بدست آمده از ماتریس دوران یافته ۱۰۴
جدول۴-۲۰: عوامل استخراج شده مربوط به مولفه توسعه امکانات زیر ساخت ۱۰۶
جدول ۴-۲۱: متغیرهای مربوط به هر یک از عاملها و میزان ضرایب بدست آمده از ماتریس دوران یافته ۱۰۷
جدول ۴-۲۲: عوامل استخراج شده مربوط به مولفه افزایش سطح تصمیم گیری مدیریت ۱۰۹
جدول ۴-۲۳: متغیرهای مربوط به هر یک از عاملها و میزان ضرایب بدست آمده از ماتریس دوران یافته ۱۱۰
جدول ۴-۲۴: عوامل استخراج شده مربوط به مولفه تقویت مسائل فرهنگی و آموزشی ۱۱۲
جدول ۴-۲۵: متغیرهای مربوط به هر یک از عاملها و میزان ضرایب بدست آمده از ماتریس دوران یافته ۱۱۳
جدول ۴-۱۶: مؤلفه ها و شاخصهای اساسی تحقیق ۱۱۶
جدول ۵-۱: رتبه بندی مؤلفههای پنج گانه تحقیق ۱۲۱
جدول ۵-۲: آمار استنباطی آزمون تی هر یک از متغیرهای تحقیق ۱۲۴
دانلود مطالب پژوهشی در رابطه با شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت ...