۳-۷- روایی پرسشنامه ۷۶
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل دادهها ۷۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافتههای تحقیق
۴-۱- توصیف دادهها ۷۹
۴-۲- آزمون فرضیات ۸۲
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- جمعبندی یافتههای تحقیق ۹۳
۵-۲- فرضیات پژوهش ۹۴
۵-۲-۱- فرضیههای اصلی پژوهش ۹۴
۵-۲-۲- فرضیههای فرعی پژوهش ۹۴
۵-۳- پیشنهادات ۹۸
۵-۳-۱- پیشنهادات حاصل از نتایج پژوهش ۹۸
۵-۳-۲- پیشنهادات برای پژوهشهای آتی ۹۹
۵-۴- محدودیتهای پژوهش و سخن آخر ۱۰۰
منابع و مآخذ
منابع فارسی أ
منابع لاتین ث
ضمائم
پرسشنامه خ
فهرست شکلها و نمودارها
شکل ۱-۱: مدل لاویج و استاینر ۳
شکل ۱-۲: گامهای فرایند پژوهش ۷
شکل ۲-۱: جایگاه تبلیغات در آمیخته بازاریابی ۱۱
شکل ۲-۳ الگوی M5: پنج تصمیم اساسی در تبلیغ ۱۸
شکل۲-۴: کانالهای رسانه و جایگاه وب ۳۲
شکل ۲-۵: مدل «لاویج و استاینر» (سلسله مراتب اثرات) ۶۴
شکل ۳-۲: نمونه سوال پرسشنامه در مورد متغیر دوست داشتن ۷۵
شکل ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت گردشگران پاسخگو (درصد) ۷۹
شکل ۴-۲: وضعیت سن گردشگران پاسخگو (درصد) ۸۰
شکل ۴-۳: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب میزان تحصیلات (درصد) ۸۰
شکل ۴-۴: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب تعداد دفعات دیدار از ایران (درصد) ۸۱
فهرست جدولها
جدول ۲-۱: مقایسه مزایای تبلیغات در رسانههای مختلف ۳۶
جدول ۲-۲: درآمدها و هزینههای تبلیغات اینترنتی ۳۸
جدول ۳-۱: بازارهای عمده گردشگرفرست به ایران ۷۲
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت گردشگران پاسخگو ۷۹
جدول ۴-۲: وضعیت سن گردشگران پاسخگو ۸۰
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب میزان تحصیلات ۸۰
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب تعداد دفعات دیدار از ایران ۸۱
جدول ۴-۵: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب کشور مبدا ۸۱
جدول ۴-۶: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «آگاهی» ۸۳
جدول ۴-۷٫ نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «آگاهی» ۸۳
جدول ۴-۸: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «دانش» ۸۴
جدول ۴-۹: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «دانش» ۸۵
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «علاقه» ۸۵
جدول ۴-۱۱: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «علاقه» ۸۶
جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «ترجیح» ۸۶
جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «ترجیح» ۸۷
جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «متقاعد شدن» ۸۷
جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «متقاعد شدن» ۸۷
راهنمای نگارش پایان نامه درباره : اولویت بندی تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی ...