۴-۴٫نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۹۵
۵-۴٫نتایج آزمون فریدمن……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹
۶-۴٫تجزیه و تحلیل سوالات پژوهش با توجه به مشخصات فردی…………………………………………………………. ۱۰۰
۱-۶-۴٫آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب مدرک تحصیلی………………………………………….. ۱۰۳
۲-۶-۴٫ آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سن…………………………………………………………….. ۱۰۵
۳-۶-۴٫ آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سابقه کار……………………………………………………. ۱۰۷
۷-۴٫آزمون همبستگی پیرسون…………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
۱-۵٫محدودیتهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
۲-۵بررسی نتایج حاصل از پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
۱-۲-۵٫فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۱
۲-۲-۵٫فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
۳-۲-۵٫فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
۴-۲-۵٫فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
۵-۲-۵٫فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
۶-۲-۵٫فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۲
۳-۵٫ نتایج فراگیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۲
۴-۵٫پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۵
۱-۴-۵٫پیشنهادات برای مدیران و سازمانها…………………………………………………………………………………………………… ۱۱۵
۲-۴-۵٫پیشنهادات برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
*پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۸
*چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۰
*فهرست جداول………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۱
*فهرست نمودارها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
*منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۴
• فهرست جداول
جدول شماره ۱-۲ : رابطه بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتری……………………………………………………. ۴۳
جدول شماره ۲-۲ : جدول ابعاد ۵ گانه کیفیت ارائه خدمات در مدل سروکوال……………………………………… ۵۶
جدول شماره ۱-۳ : اطلاعات مربوط به متغیرهای اصلی ، شماره و تعداد سوال…………………………………….. ۷۷
جدول شماره ۲- ۳: مقیاس اندازه گیری و شیوه نمره گذاری پاسخ های انتخاب شده…………………………… ۸۱
جدول شماره ۱-۴ : توزیع کارکنان بر حسب جنسیت………………………………………………………………………………… ۸۳
جدول شماره ۲-۴ : فراوانی مربوط به میزان تحصیلات……………………………………………………………………………….. ۸۴
جدول شماره ۳-۴ : فراوانی مربوط به وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………….. ۸۶
جدول شماره ۴-۴ : توزیع فراوانی مربوط به سابقه کار………………………………………………………………….. ۸۷
جدول شماره ۵-۴ : توزیع فراوانی مربوط به میزان سن……………………………………………………………………………….. ۸۸
جدول شماره ۶-۴ : توزیع میانگین و انحراف معیار سوال های مربوط به عوامل ملموس…………………….. ۹۰
جدول شماره ۷-۴ : توزیع میانگین و انحراف معیار سوال های مربوط به قابلیت اطمینان…………………….. ۹۱
جدول شماره ۸-۴ : توزیع میانگین و انحراف معیار سوال های مربوط به قدرت پاسخگویی……………….. ۹۲
جدول شماره ۹-۴ : توزیع میانگین و انحراف معیار سوال های مربوط به عوامل اعتماد………………………… ۹۳
جدول شماره ۱۰-۴ : توزیع میانگین و انحراف معیار سوال های مربوط به همدلی………………………………… ۹۴
جدول شماره ۱۱-۴ : مقایسه میانگین نمره نقش عوامل ملموس در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین در بندرعباس بر رضایتمندی مشتریان با میانگین نرخ ۳ ………………………………………………………………………………….. ۹۵
جدول شماره ۱۲-۴ : مقایسه میانگین نمره نقش قابلیت اطمینان در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین در بندرعباس بر رضایتمندی مشتریان با میانگین نرخ ۳ ……………………………………………………………………………………. ۹۶
جدول شماره ۱۳-۴ : مقایسه میانگین نمره نقش قدرت پاسخگویی در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین در بندرعباس بر رضایتمندی مشتریان با میانگین نرخ.۳ ………………………………………………………………………………. ۹۶
جدول شماره ۱۴-۴ : مقایسه میانگین نمره نقش عوامل اعتماد در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین در بندرعباس بر رضایتمندی مشتریان با میانگین نرخ ۳ ……………………………………………………………………………………. ۹۷
جدول شماره ۱۵-۴ : مقایسه میانگین نمره نقش همدلی در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین در بندرعباس بر رضایتمندی مشتریان با میانگین نرخ ۳ ……………………………………………………………………………………. ۹۸
جدول شماره ۱۶-۴ : مقایسه میانگین آزمون آماری فریدمن ………………………………………………………………………. ۹۹
جدول شماره ۱۷-۴ : مقایسه میانگین رتبه نقش عوامل مختلف بر رضایت مندی مشتریان بانک……………۹۹
جدول شماره ۱۸-۴ : مقایسه میانگین نمره متغیرهای تحقیق برحسب جنسیت……………………………………… ۱۰۰
جدول شماره ۱۹-۴ : مقایسه میانگین نمره متغیرهای تحقیق برحسب تاهل …………………………………………. ۱۰۱
جدول شماره ۲۰-۴ : مقایسه میانگین نمره متغیرهای تحقیق برحسب مدرک تحصیلی ………………………. ۱۰۲
طرح های پژوهشی دانشگاه ها با موضوع بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد ...