۲.۲.۲. تحقیقات داخلی ۵۰
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۱.۳. روش تحقیق ۵۵
۲.۳.جامعه آماری ۵۵
۳.۳. حجم نمونه و روش اندازهگیری ۵۶
۴.۳. ابزار جمع آوری اطلاعات ۵۶
۵.۳. روش تجزیه تحلیل داده ها ۶۱
فصل چهارم: یافتهها
۱.۴. بخش اول: اطلاعات توصیفی ۶۴
۱.۱.۴. گروه ۶۴
۲.۱.۴. جنسیت ۶۵
۳.۱.۴. توزیع پراکندگی اهداف پیشرفت در دانشآموزان مورد مطالعه ۶۶
۴.۱.۴. توزیع پراکندگی باورهای هوشی در دانشآموزان مورد مطالعه ۶۷
۵.۱.۴. توزیع پراکندگی ارزش تکلیف در دانشآموزان مورد مطالعه ۶۸
۶.۱.۴. توزیع پراکندگی نمرههای تلاش در دانشآموزان مورد مطالعه ۶۹
۲.۴. بخش دوم: اطلاعات استنباطی ۷۰
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۱.۵. نتیجه گیری ۷۹
۲.۵. پیشنهادات ۸۵
۱.۲.۵. پیشنهادات برخاسته از تحقیق ۸۵
۲.۲.۵. پیشنهادات برای تحقیقات آتی ۸۷
فهرست منابع ۸۸
پیوستها ۹۲
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۲. ۱ .دیدگاه شناختی – اجتماعی ۱۹
جدول۲.۲ . اصول TARGET برای ایجاد فضای انگیزشی وظیفه گرا یا خودگرا ۴۱
جدول۱.۳. ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامههای استاندارد ۶۰
جدول۱.۴. اطلاعات جمعیت شناختی مربوط به گروه ۶۴
جدول۲.۴ . اطلاعات جمعیت شناختی مربوط به جنسیت ۶۵
جدول۳.۴. توزیع پراکندگی اهداف پیشرفت ۶۶
جدول۴.۴. توزیع پراکندگی باورهای هوشی ۶۷
جدول۵.۴. توزیع پراکندگی ارزش تکلیف ۶۸
جدول۶.۴. توزیع پراکندگی تلاش ۶۹
جدول۷.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین اهداف پیشرفت دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار ۷۰
جدول۸.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین باورهای هوشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار ۷۱
جدول۹.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین ارزش تکلیف دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار ۷۲
جدول۱۰.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین تلاش دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار ۷۳
جدول۱۱.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین اهداف پیشرفت دانشآموزان دختر وپسر ورزشکار ۷۴
جدول۱۲.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین باورهای هوشی دانشآموزان دختر وپسر ورزشکار ۷۵
جدول ۱۳.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین ارزش تکلیف دانشآموزان دختر وپسر ورزشکار ۷۶
جدول۱۴.۴. اطلاعات مربوط به آزمون تی تفاوت بین تلاش دانشآموزان دختر وپسر ورزشکار ۷۷
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار۱.۲. خلاصه باورهای هوشی ۳۲
نمودار۲.۲. مدل تئوری رفتار برنامهریزی شده ۴۶
نمودار۳.۲. مدل تحلیلی نظریه رفتار برنامه ریزی شده ۴۷
نمودار۱.۴. توزیع جمعیت آزمودنیها بر حسب گروه ۶۴
نمودار۲.۴. توزیع جمعیت آزمودنیها بر حسب جنسیت ۶۵
پژوهش های انجام شده درباره مقایسه متغیرهای شناختی ـ انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و ...