عقیلی،وحید؛ جعفری،علی.۱۳۹۲٫ “بررسی اهداف آشکار و پنهان شبکههای اجتماعی"، همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی، ۱۳۹۲٫ تهران.
عزتی، میترا.۱۳۹۱٫ “بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد آموزشی گروههای آموزشی دانشگاهی: مطالعه کیفی"، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، سوم. ۶۵٫
فدایی، غلامرضا؛ حسن زاده کمند، هایده.۱۳۸۹٫ “بررسی تولیدات علمی اعضای هیأت علمی حوزه علوم انسانی دانشگاه تبریز طی سالهای ۱۳۸۱-۱۳۸۶" فصلنامه علمی- پژوهشی نهاد کتابخانههای عمومی کشور، ۱۶(۲(۶۱))، ۱۵۷-۱۷۵٫
فهیمیان، مونا. ۱۳۸۱٫ “بررسی وضعیت تولید اطلاعات علمی اعضای هیأت علمی دانشکده فنی ومهندسی داشگاه تربیت مدرس از سال ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۷۹“،پایان نامه کارشناسی ارشد.تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
قربانی، محمود؛ رامتی، احمدرضا؛ جعفریان راد، سید محمدجعفر.۱۳۸۱. ارزشیابی عملکرد کارکنان، پژوهش، چاپ اول، مشهد: توس.
قهرمانی، محمد؛ عارفی، محبوبه؛ جمشیدی،لاله."بررسی تأثیر ارزیابی پایان ترم بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سالهای تحصیلی ۱۳۷۹-۸۰ تا ۱۳۸۴-۱۳۸۵"، علوم تربیتی: پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. تابستان ۱۳۸۷٫
گرجی، محمدباقر. صیامی، سحر. ۱۳۸۷٫ “شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی". فصلنامه مدیریت، سال پنجم، شماره ۱۱٫
محمدی، فاطمه. ۱۳۸۹٫ “تأثیر ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی با کارنامه هوشمند بر بهبود عملکرد آنان"، فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، سال اول. شماره اول.
معروفی، یحیی.۱۳۹۰٫ “تعیین وزن مولفه های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)” ، دوفصلنامه انجمن آموزش عالی ایران، سال سوم، شماره ۴٫
مولایی، محمد مهدی. ۱۳۸۹٫ “شبکههای اجتماعی فراتر از ابزارهای تکنولوژیکی“، هفته نامه خبری-تحلیلی پنجره، شماره ۵۹، صفحه ۵۸٫
میرسپاسی، ناصر.۱۳۷۹٫ مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، چاپ هجدهم، تهران: میر.
هاشمی داران، حسن.۱۳۹۱٫ “بررسی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن"، فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی. سال هفتم. شماره دوم. (مسلسل ۲۶)
Aguinis, H.,2005. Performance Management. New Jersey: Pearson, Perentice Hall.
Alhija,F.N.A, Fresko,B.2009,student evaluation of instruction: what can be learned from student’s written comments? Studies in educational Evaluation, 35(1), 37-44.
Almousa,O.2011.Users’ classification and usage-pattern identification in academic social networks. Applied Electrical Engineering and Computing Technologies (AEECT), 2011 IEEE Jordan Conference on (pp. 1-6). IEEE.
Anderson, P. 2007. What’s web 2.0? Ideas,technologies and implications for education. Available from: http://jisc.org.uk/media/documents/techwatch/tsw0701b.pdf ,.
Aral,S.,Brynjolfsson, E. & Van Alstyne, M.W. 2008. What makes information workers production. MIT Sloan Management Review, Winter: 15-18.
Arda, Z. 2012. Academicians on online social networks: Visibility of academic research and amplification of audience. Estudios sobre el mensaje periodístico, (18), 67-75.
Aswani Kumar, C., Sumangali, K. 2012. Performance evaluation of employees of an organization using formal concept analysis. In Pattern Recognition, Informatics and Medical Engineering (PRIME), 2012 International Conference on (pp. 94-98). IEEE.
Bawaskar, H. S. 2001. Researcher, clinician, or teacher?. The Lancet,358(9285), 921-922.
Belsey, B. 2005. Cyberbullying: An emerging threat to the “always on” generation. Recuperado el, ۵.
Betoret & Tomas. 2003,“Evaluation of the University Teaching/Learning Process for the Improvement of Quality in Higher Education”, Journal of Assessment & Evaluation in Higher Education, Vol. 28, No. 2, pp.165-178.
Boyd, D. 2007. Why youth (heart) social network sites: The role of networked publics in teenage social life. MacArthur foundation series on digital learning–Youth, identity, and digital media volume, 119-142.
Boyd, D.M. & Ellison, N.B.2007. Social network sites: definition, history and scholarship. Journal of Computer-mediated Communication, 13(1):210-230.
Braskamp, L. A., Ory, J. C.1994. Assessing Faculty Work: Enhancing Individual and Institutional Performance. Jossey-Bass Higher and Adult Education Series. Jossey-Bass Inc., 350 Sansome Street, San Francisco, CA 94104.
Bukvova, H., Kalb, H., & Schoop, E. 2010. What we blog: A qualitative analysis of researchers’ weblogs. In Publishing in the networked world: Transforming the nature of communication, ۱۴th international conference on electronic publishing, Helsinki, Finland.
Bullinger, A.C., S.H Hallerstede., U. Renken, J.H Soeldner. and K.M. Moeslein. 2010. Towards Research Collaboration – a Taxonomy of Social Research Network Sites. AMCIS 2010 Proceedings. Paper 92. Available from: http://aisel.aisnet.org/amcis2010/92. .
Burns, J.M., Durkin, L.A., Nicholas, J. 2008. ReachOut! The Internet as a setting for mental health promotion and prevention. Éisteach: Journal of the Irish Association of Counseling and Psychotherapy ۸(۱):۱۳-۱۹٫
Byars,L & Rue,L.W 2008. Human Resource Management: 9th edition. New York: MC Graw Hill.
Carroll,M.2012. Social Networks: Producing Psychologically Positive People, Community: Onlie Conference on Networks & Communities ,Department of Internet Studies ,Curtin University, Australia.
Cheong,C. 2002, E-learning—a provider’s prospective, internet and Higher Education, 4 (2002) 337–۳۵۲٫
Claburn,T. 2008. Security warning 2008: Top 11 malware threats to watch out for.Information Week. Available from: http://www.informationweek.com/security-warning-2008-top-11-malware-threats-to-watch-out-for/d/d-id/1064339? .
Collin, P. 2010. Building and connecting to online communities for action: Young people, ICT and everyday politics. International Journal of E-Politics (IJEP), ۱(۳), ۱-۱۸٫
Collin, P., Rahilly, K., Richardson, I., & Third, A. 2011. The benefits of social networking services. Available from: http://www.uws.edu.au/__data/assets/pdf_file/0003/476337/The-Benefits-of-Social-Networking-Services.pdf. .
Collins, E., & Hide, B. 2010. Use and relevance of web 2.0 resources for researchers. international conference on electronic publishing, Helsinki, Finland, 16–۱۸ June, 2010.
Conner, R. F., Altman, D. G. & Jackson, C. 1984. Evaluation studies review annual. Beverly Hills, CA: Sage.
Conole, G., Galley, R. And Culver, J. 2011. ‘Frameworks for Understanding the Nature of Interactions, Networking, and Community in a Social Networking Site for Academic Practice’, International Review of Research in Open and Distance Learning, vol.12, no. 3.
Cullyer,H. &Walters, DJ. 2008. Priorities for the Scholarly Communications Program. 2008 annual report to the Mellon Foundation. Available at: ww.mellon.org/news_publications/annualreports-essays/presidents-essays/priorities-for-the-scholarly-communications-program
.
Czerniewicz,L.2013. Power and politics in a changing scholarly communication landscape. ۳۴th Conference of the International Association of Scientific and Technological University Libraries (IATUL), Cape Town, April 2013.
Duke and Jordan Ltd. 2011. Social networking sites and their role in scholarly communications. Nottingham, UK: Centre for Research Communications.
Ellison, N.B., Steinfield, C., and Lampe, C. 2007 ‘The Benefits of FaceBook “Friends:” Social Capital and College Students’ Use of Online Social Network Sites’, Journal of Computer-Mediated Communication, vol. 12, pp 1143–۱۱۶۸٫
ENISA. 2007. Position paper no.1 : Security issues and recommendations for Online Social Networks.
Evans,J. 2013. Review of ResearchGate : Pros and cons and recommendations, Available from: http://blogs.exeter.ac.uk/openresearchexeter/2013/11/06/74/ .
Ferreira.A.,2009. The effect of online social networking on employee productivity within a tertiary education institution, Management thesis. University of Johannesburg.
Florida State University, 2007. Guide to Faculty Expectations, Annual Evaluation, and Promotion and Tenure in the Department of Urban and Regional Planning / Available from: https://www.acsp.org/sites/default/files/_doc/tenure-guidelines/FloridaStateUniversity_7_08.pdf [ accessed November 8,2014].
Giglia, E. 2011. Academic social networks: it’s time to change the way we do research. European journal of physical and rehabilitation medicine, ۴۷(۲), ۳۴۵-۳۴۹٫
دانلود منابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله بررسی-تأثیر-بهرهگیری-از-شبکههای-اجتماعی-علمی-و-پژوهشی-مجازی-بر-عملکرد-اعضای-هیأت-علمی- فایل ۴۵